Dag 7 Cameron Highlands

20 juli 2012 - Cameron Highlands, Maleisië

Zo vandaag was een dag van reizen en niets doen. 2 uur in de boot terug naar Kuala Tembeling, de opstapplaats en de plek waar we ook weer terug zijn gebracht. Onze gids stond ons daar op te wachten. Het was tijd om het busje in te stappen en de weg op te gaan. 3 uur rijden naar de Highlands. Na een uurtje hadden we een stop in de oude hoofdstad van de provincie Pahang, Kuala Lipis. Tegenwoordig is het niet meer de hoofdstad van deze provincie. Wat dat nu wel is ben ik inmiddels vergeten. We moesten nog lunchen dus dat hebben we hier ook gedaan. Keuze was KFC of een Chinees restaurantje... Geen fastfood voor ons. Daar zijn we niet voor in Maleisië. Heerlijke kipcurry gehad, maar geen Thaise curry maar gewoon kipstukjes met bot in een heerlijke saus en daarnaast gewoon witte rijst. Hierna was het weer de weg op voor de laatste twee uur rijden. Door de mooie groene bergen en wat mooie verhalen van de gids waren deze vrij snel voorbij. Onze gids is goed verstaanbaar en kon leuk vertellen met goede humor. Beetje geinen tussen ons.. Was erg gezellig. Eenmaal aangekomen in het hotel wisten we niet wat we zagen.. Wat een kamer.. De foto's zullen jullie nog wel zien. Echt een genot. Vandaag even een tukkie gedaan en nu net even gegeten. Heerlijk trouwens met een aantal gerechten. Wat een hoeveelheid. We gaan zo lekker slapen, want morgen worden we rond 6 uur opgehaald om de zonsopgang te zien op de hoogste berg hier in de omgeving. Denk dat we morgen dus een hoop te vertellen hebben.

1. Ma:
    20 juli 2012
    Hé, chips, geen foto's erbij!!!
    Maar klinkt allemaal goed, zou wel bij jullie aan tafel willen schuiven.
    Ben heel benieuwd hoe mooi jullie kamer is, maar wacht geduldig op de foto's, pomperdomp, per pomp.........
  2. Ma:
    20 juli 2012
    Ja hoor het gaat weer verder met een beetje reizen in een bootje, autootje met weer niets doen en lekker eten. Daar zul je niet moe van worden. Een echte vakantie dus. En wij hier maar denken dat jullie een actieve vakantie hebben met vele ontberingen, enge beesten en nog meer van dat spul. En wat krijgen we te lezen? Ze moeten vroeg op staan voor een zonsopgang. Ik krijg bijna medelijden met jullie. Ben benieuwd hoe zwaar de volgende dag wordt. Blijf vooral genieten.
  3. Odyl:
    20 juli 2012
    Spannend, wanneer kan ik komen eten? Want Guido je zal wel weer een lekkere curry weten te maken. Ach wij zitten heerlijk aan een haring ook lekker toch? Slaap lekker en heeel veel plezier morgen Xxxx Odyl
  4. Uut zwolle:
    21 juli 2012
    Wij hebben vandaag ook een beetje in jullie trant gegeten. welleswaar japans, maar het was heerlijk. Oh wat lijkt mij die zon op komst mooi om te zien. Hopelijk krijgen wij aankomende week die mogelijkheid ook te zien als het helder is en we heel vroeg uit bed gaan! Veel plezier morgen! X ons