Dag 12 Langkawi

25 juli 2012 - Langkawi, Maleisië

Zo vandaag was de eerste dag dat we een beetje hebben kunnen uitslapen. Niemand stond ons op te wachten dus konden rustig aan doen. Niet dat we pas om 10 uur ons nest uit gingen. Lekker rustig op ons gemak zijn we ons ontbijt wezen eten. En volgens det was het weer een heerlijk ontbijt hier. We zijn nog even richting strand gelopen om te kijken of de kabelbaan nog een beetje zin had, maar deze lag nog een beetje in de wolken. Het weer was vandaag een stuk beter, wellicht trekt alles wel bij. Rond 10 uur zijn we het hotel verlaten met een teksi. Deze bracht ons eerst even naar de ATM. Moesten nog even de portemonnee aanvullen. Daarna toch maar naar de kabelbaan, we zien wel..... Leuk maar vandaag is het woensdag en dan blijkt deze niet om 10 uur open te gaan maar om 12. Uhmm..... Wat nu. De chauffeur gaf aan dat het krokodillenpark wel al open was, dus waarom ook niet....we waren zon beetje de eerste en enigste op het moment van aankomen. Het park zag er goed uit. Beetje stil maar dat is niet erg. Op een gegeven moment werd er gevoerd via een lijntje boven de vijver waar die beesten liggen. Zijn een paar leuke shots uit gekomen.  Na even een beetje te hebben rond gedwaald hadden we alles gezien en was het tijd om naar de kabelbaan te gaan. Wat een rij, maar goed we hebben vakantie dus lekker relaxed.... Het wachten was het waard, de wolken waren inmiddels al aardig weg getrokken. Heel mooi uitzicht over heel Langkawi. Nel heeft niet gelogen haha.

smiddags hebben we nog even lekker gegeten en van de zon kunnen genieten. We zijn aardig rood bijgekleurd nu, morgen maar even opletten. We worden morgen rond 5 uur s'avonds opgehaald dus we hebben even gevraagd of we de kamer konden behouden. Normaal gesproken is het 12 uur uitchecken. Gelukkig kon dat, dus we hebben morgen nog een dag om te genieten.

ik denk dat dit de laatste is die we tikken. Wellicht morgen voordat we weg gaan nog een kleine hallo en dag, maar denk het niet.

Mensen alvast bedankt voor het lezen van onze verhalen en dank voor de reacties, tot snel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Uut zwolle:
    25 juli 2012
    Oh mooi allemaal weer zeg! Tja en dan zit het er alweer op. Wij wensen jullie alvast een hele fijne terug reis. Lekker idee dat jullie nog een week hebben om bij te komen van al dit moois! X ons!
  2. Ma:
    25 juli 2012
    Dat ziet er allemaal weer tof uit, verstandig dat jullie de kamer wat langer kunnen houden morgen, hebben jullie daar toch een beetje relaxed gevoel bij.
    Wie weet is het morgen mooi weer kunnen jullie lekker nog genieten daar en even douchen eer jullie opgehaald worden.
    Jullie heel erg bedankt dat we met jullie reis op deze manier zo mee konden genieten.
  3. Tine Schimpl:
    Hallo, jullie twee.
    fijn dat alles zo nog een mooi en fijn eind gekregen heeft,
    ik wens jullie een heel goede terug reis, en geniet nog maar van de laatste vrije dag,
    veel liefs
    Tine
  4. Ma:
    25 juli 2012
    Zo te lezen inderdaad een lekkere rustige dag. Ziet er weer goed uit. Geniet nog zolang het kan. Nog even een beetje de zon en lekker eten en drinken. Na morgen is het weer frikandellen met patat.
  5. Odyl:
    25 juli 2012
    Hoi luitjes, toch nog een beetje kunnen relaxen en kleuren,wat vliegt die tijd ! Geniet nog van dat laatste dagje en een hele veilige terugreis dikke knuffel, Odyl
  6. ErnstJoke:
    27 juli 2012
    Hey GuiDet, heb ik weer!! Heb ik vanavond echt een week zitten lezen en de foto's bekeken, REDEN: eindelijk mooi weer afgelopen week, niet gewordfeud, niets!! Af en toe een blik, reactie op FB via mijn telefoon, dat was het! Maar nietemin verhalen en foto's zijn prachtig, wow! Jullie zullen er vast nog veel meer hebben en eerst volgend keer bij de Noormannen zou ik ze graag zien, groetjes Ernst en Joke