Dag 1-2 Kuala Lumpur

15 juli 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Wat een dag mensen. Na bijna 12 uur vliegen kwamen we rond 5:30uur aan op het vliegveld van Kuala Lumpur. We stappen uit om onze koffers op te halen. Dat was wel even wennen, het is een mooi vliegveld, maar op een gegeven moment konden we de bordjes niet meer volgen. Eindstation een metrobaan. We wisten even niet wat we moesten doen, maar we bleken de metro in te moeten om naar een ander gedeelte van het vliegveld te komen. Door de douane met 4 wachtende voor ons. Ging dus vrij rap. Koffers opgehaald en naar de exit. Staat er een klein gastje met een blaadje "G. Norman". Ik ging er maar vanuit dat hij ons zocht.... Volg me maar was zijn antwoord nadat we een hand hadden geschud. Dat kleine mannetje kon lopen als een gek... We moesten haast rennen met twee koffers bij ons. Hij bleek zijn auto ergens in de parkeergarage hebben staan, metertje liep dus we weten nu ook waarom hij zo hard liep. Haha. Busje in en gaan met die banaan.... Het zou iets van 45 min duren voordat we bij ons hotel zijn. Stuiterend en hobbelend vliegen we als het ware naar ons hotel.... Det naast me mijn hand fijn knijpen, maar we zijn aangekomen. Inmiddels is het 6:45 en we dachten... Kom laten we inchecken... We wilden zo graag een kamer nu. Geen slaap gehad dus en tukkie doen was wel lekker.... Helaas... Het hotel was nog vol op dit moment. We moesten dus wachten tot mensen hadden uitgechecked en de kamers waren schoon gemaakt. Heerlijk konden we nog 5 uur wachten op onze kamer.  Checkout is namelijk rond 11:00 uur. We wisten ff niet meer wat we hoorde, maar goed om eerlijk te zijn is dit natuurlijk normale gang van zaken... Alleen naar zon reis heb je geen zin meer opnieuw zo lang te wachten. Hadden we dus toch maar gebruik gemaakt van het aanbod op Schiphol. Ieder 600 euro als we via HongKong hadden gereisd. Dan hadden we dus ook rond 12:00uur aangekomen. Ag ja. We kregen de kamer toch iets eerder omdat we ernaar vroegen. Eindelijk op de kamer, beide naar de wc geweest en ff een tukkie doen. Na tukje doen kwamen we er ook weer achter dat de wc niet helemaal goed doortrekt.... Krijgen we dat weer.. Alles zit tegen vandaag.... Maar goed na 2 keer vragen en 1,5 uur later hebben ze het verholpen. Pfff en dat allemaal als je zo moe bent.

We gaan nu maar even douchen en dan wachten tot het wat donkerder is om buiten wat te gaan eten.... Hopen dat alles vanaf nu alleen maar positief gaat worden.. Het was even een wat sombere start....

Liefs ons

1. Ma:
    15 juli 2012
    Ik zei het gisteren al via de sms, het grote genieten gaat nu beginnen. Daar hoort dan van alles bij. Een bumper ride, geen kamer en een slecht werkende WC. Dat hoort er dan ook allemaal bij. Precies de redenen waarom ik niet zo avontuurlijk aangelegd ben. Achteraf ook weer jammer van 1200 pegels. Maar het gaat zoals het gaat je maakt keuzes en dan moet je niet verder meer zeuren en lekker doorgaan. Er zal best nog iets niet helemaal zo gaan als jullie verwacht hadden. Neem het zo als het komt en geniet. De kop is er nu af dus gewoon doorgaan met het opzuigen van nieuwe ervaringen.
  2. Ma:
    15 juli 2012
    Hallo lieverds, fijn even wat te lezen hoe en wat jullie al mee gemaakt hebben, al was het niet helemaal wat jullie verwacht hadden.
    Geniet van jullie vakantie en nieuwe indrukken en heel leuk dat wij dat zo mee kunnen beleven, zeker zo met bijgevoegde foto's dat maakt een verslag zoveel completer.
  3. Ma:
    15 juli 2012
    We zien nu dat de verschillende reactie op de naam Ma binnen komen. Het wijzigen van die naam heeft blijkbaar geen zin. De naam die als eerste is ingevuld wordt vast gehouden. Voor het geval jullie je vervelen is het een leuk spelletje om te raden wie er nu gereageerd heeft.
  4. Ma:
    15 juli 2012
    Nu ik het weer wat terug kijk klopt het niet wat ik net geschreven heb. nu zie ik mijn reacties weer met de juiste naam.
  5. Ma:
    15 juli 2012
    We houden het maar op ma wat de reactienaam betreft
  6. Uut zwolle:
    15 juli 2012
    Oh jongens, das wel balen als je al zo moe bent! Hoe is verder de vlucht gegaan? Viel het jullie een beetje mee? Ondanks de pech, wensen we jullie heel veel plezier. We kijken uit naar het volgende bericht! X ons!
  7. Ons:
    15 juli 2012
    De reis viel ons inderdaad wel mee. Ag het is wat het is en we hebben gister toch lekker gegeten en straks gaat de wekker weer om 07:00uur. Het is nu 05:39uur haha.. Kan niet meer slapen. Heb het vanmiddag even ingehaald. Vanmorgen hebben we een kleine citytoer. Jullie lezen het straks allemaal wel. Jullie zullen eerst allemaal even moeten slapen om dat te kunnen lezen. Groetjes ons